x change link

----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Saturday, December 24, 2011

~nak rase jadi selebriti???check this outtt~

salam sabtu...hehe...
sebab hari nie x ke mane...
nak shopping macam ramai sgt je kat mall(bajet duit banyak ribu riban)hehe
sooo...jom kite ushar2....
minyak wangi kat pasarannn.....
eh..nie bukan sembarangan minyak wangi tauuuu....minyak wangi retiissss punyer,,haha...so kalau korg sembur jer....tibe2 bertukar jadi katty perry..hahaha....hebat kan...
haha...jom...


meoowwww........from katty perry...
ok..sangat berbahaya


britney spearssssss...



comelkan gwen stefani punyer...haha

fuhhh...memang heat sungguh..haha

ok..simple jer bottle dier

rihanna memang hot kan..haha
botol tuh pun pakai baju x cukup kaen..mcm dier..haha

this is divaaa...



nie pun diva jugakk

seksi lah fergie nie...haa

kim kardashian..huhhhh...die x reply tweet aku...merajuk!!


nie perfume lame kot..
aku maen rembat jer nie..
hahah


ramai lagi artis actually...tapi aku malas nak tulis panjang2..hahaha

x pernah lagi kot terpikir nak beli perfume mahal2 nie...haha...tgk lah...kalau dah lepas beli iphone 4s....boleyh dipikirkan nak beli perfume nie ke x??wahahaha...bajet...

skunk nie...aku pakai


nie jer...tu pun aku beli tgh tahun nie x abes2 lagi...hahahaha...

The Body Shop Apple Blossom perfume
nie plak aku baru beli...mase tuh tgh x derk duit..i mean..dalam acount ader lah 200...haha
sebab murah kan time tuhh..ade sale....ok2...taun depan x payah beli perfume ok...(azam taun depan)
hahaha

anyway...happy weekend!!

1 comment: