----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Monday, December 24, 2012

~cuti sem!~

salam semua..hari rabu hari tu on 19 december..dibot,niny and pydah dtg rumah aku...kitorg mandi hotspring...then kitorg beli brg2 nak buat bbq....hehehe...syaff pun ade sekali...auwww....syaff dtg mase bbq tu je lah..sanggup dier dtg dari jauh...good guy....hehe....kami enjoy mase tu...frenship never end...pergi pasar malam lah..mcm2...lepas balik kami buat pavlova.....resepi from internet...yahhh..tapi berjaya.....wuhhhuuuuu......malam tu jugak syaff balik..x tido pun...esoknyer tghhari aku plak ikut dibot g rawang....duduk rumah lame2 pun x best jugak...kebetulan....kawan kitorg.. #theBoris zhaf dtg kl..die dari sarawak....so kitorg g lah jugak jumpe..sian die dtg jauh....hehehe...nak pergi wangsa maju....tapi sampai sesat...membazir je tahu mase 1 jam...makan then balik hantar zhaf semula ke umah abg ijan...hehehe...malam tu g lepak jj rawang...beli ape yg patut....kemudian...lepak makan kat kedai mane ntah dibot bawak.,,,lame jugak melepak,,,hahaha...aku suke sangat moment indah nie.,,,tahun depan boleh lagi ke buat mcm tu...mcm ade yg nak kawen je tahun depan...opss dibot....hahahaha...lepas tu aku mcm ade konflik ngn mak....aku x nak balik..mcm2 plan aku buat..nak g rumah maksu lah..nak tido rumah pidah lah....aku malas balik rumah....then aku g je lah rumah pidah....aku ckp kat ayah...kalau nak kakak balik jemput kakak kat rumah pidah...kalau x akak nk jumpe maksu...aku x boleh berfikir dgn baek kalau aku tgh serabut..yer...org akan ckp aku mcm keling sekejap jadi sekejap x...aku paham tu...hahaha...then ayah ckp...syaff amek aku then hantar kat felda..so aku ok lah,,,hehe....n bile aku jumpe die....alolololo...comelnyer...hahahahaha...pastu ikut ayah..my dad is too lovely and sporting....



makan malam...




No comments:

Post a Comment