x change link

----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Wednesday, December 19, 2012

~err...berjalan lancar atau tidak??~

salam..
dah 19 hari aku bercuti..tinggal bape hari je lagi aku nak kembali ke kolej tercinta..hahaha
27 hari aku dah kenal die..wah..x lah lame sangat..ermm..well..masih lagi berkwan..masih lagi mengenali..x terlalu cepat..x terlalu lambat..ermm..well..berjalan lancar...x terlalu terburu-buru..mungkin sebab die lagi mtg dari segi usia kot..hahaha..hmm..ntah lah...mcm dah suka...tapi..aku mcm serik untuk jalin hubungan lah..banyak yg aku pikirkan...terlalu takut untuk ambil risiko..well..tau lah kan risiko kalau bercinta nie..aku plak mcm x perfect..aku rase rendah diri..hmmm..well..mcm2 benda yg aku pikir..takut..so aku takut berharap..suka tu suka..tapi.......

hehe..gatal kan..kbai...


No comments:

Post a Comment