----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Sunday, December 30, 2012

~finally...im back to jb~



salam..
finally aku dah sampai jb petang tadi..penat sangat..sebb kena tukar bilik kan...bilik pulak ya allah..kotor gila..x campur tandas lagi....nasib baek emak tolong...thanks mak..i love u..
ok...thanks to my dear...syaffrie..sebab sanggup hantar even skunk nie sibuk uruskan projek die kat pantai timur...thanks awak... *bajet die tahu blog aku*
thanks sebab sanggup hantar saya...berulang untuk hantar saya...awak x tau saya terharu sangat....keje penat2...sanggup hantar saya kat hujung asia tenggara nie kan...sayang awak...
hari sabtu semalam..kitorg gerak dari rumah....tido melaka dulu...then paktam,maksu,n nenek datang sekali...besttt..walaupun dah naek taming sari n river cruise tapi nak jugak rase keseronokan g beramai2...hehehe...then shopping beg sekolah adik...aku n syaff g cari hadiah emak....muehehe....dating gitu...mak pun mcm dah ok...die suke sangat syaff bg novel tu..hehehe...

then malam kiotrg kuar ag..muehehe..sanggup jugak syaff teman walaupun aku tahu die penat.....
no one can replace them..


thanks syaff sebab awak sygkan saya...thanks sebab beri harapan baru kat saya...thanks ayah sebab kenalkan ngn die...tuhan beri aku lelaki yg lebih baek untuk aku...yg lebih sygkan aku...yg lebih menghargai aku...terima kasih..

then...aku sempat hantar family and syaff balik kat hostel nie jela...muahaha..
aku mcm sayu jugak...sempat aku lambaikan salam perpisahan n pandangan mate yg memberi makna...mauahaha..
syaff..saya dah mula sygkan awak :)

No comments:

Post a Comment