----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Thursday, December 6, 2012

~angkasawan buat ku hampir pengsan~

salam...27 november lepas...ehem...dah lama gila aku baru nak update blog kan...hahahaha...ok2...sorry lah.. *bajet ramai readers*
hari tuh x lah excited sangat bile angkasawan kite SMS datang kolej aku sebab aku n group aku kalut memikirkan nak dapat cross...kalau x x boleh balik rumah cuti sem... ==' kejam tau x??
tapi pergi jugak sebab rugi kalau x pergi tahu..hahaha..
x xcited konon tapi kami lah pergi paling awal dan beli barang2 die paling awal...hahaha..nak dapat sign gitu...bile die dtg...die turun tangga and aku org paling tepi n die senyum kat aku...wow..rase mcm nak pengsan...walaupun dah tua tapi hensem lgi...hahhahaha..layan gambar nie

ngn kereta pun jadi

pic nie last sekali patutnyer...kitorg tunggu jugak...kami memang muke x malu..jgn risau kami paham...hahaha

pic nie before die smpai..kan aku dah kate pic2 nie semua x ikut urutan


aku kat belakang n dorg  x reti nak beratur...hate their attitude..lol...kidding...

walaupun dah bertahun program nie..tapi x sme kalau pengalaman tuh diceritakan sendiri kan..haha

ok lah..tu jer aku nak citer...


No comments:

Post a Comment