----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Tuesday, September 13, 2011

~kisah kawan aku yang diculik~



salam....
aku skunk kat kolej aku..
mak ayah aku hantar ahad lepas....

so...time sonok2 nak jumpe kawan....aku n kawan2 semua dikejutkan oleh satu berita kehilangn kawan aku....



macam x percaya kan???
kawan aku tuh dikenali sebagai aisyah....
dier sampai kat larkin around 1 pm bersama dengan seorang kawan...ahad tuh...dier pergi tandas n suoh kawan dier pgg beg dier...then selepas 4 jam tak pulang2....
then kawan dier pun blah...
biler macam tuh...kawan aku tuh report lah pada tcer kitorg...
cari kat larkin..then
mintak kebenaran untuk tgk cctv...
memang nampak die keluar tandas tuh..tapi
die hilang biler sampai kat eskelator..cctv x dapt snap dier..
report polis buat...mak ayah dier dari melaka datang jb...dah la kawan aku tuh baru lepas operate appendix...
then x lame pas tuh..."org" tuh send msg kat mak ayah dier cakap nak pinjam kejap anak dier....jangan report polis...
tapi polis mcam beselah...kate semua dirancang oleh aisyah..hmm kesian dier...dah la kurus...ntah makan ke x...
memang risau sangat...
macam mimpi jer semua nie kan...
semalam...dalam keadaan yang trauma...aisyah dah dikembalikan melalui bas...ke melaka dari kl....jauh kan org tuh bawak lari...ermm..skunk dier masih trauma lagi...hmmmdier senyap...x nak bercakap...hmmm..semoga dier selamat...dan kembali blajar di sini....
x tau latest news lagi

skunk takut sangat nak kuar

1 comment: