----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Thursday, September 1, 2011

~akuu dah insaf kot????~



selamat hari raya
dan salam kemerdekaan yang ke 54...

hehe...so korg punyer hari raya apenyer???bes x???hehhe

aku punyer bes!!!
mane x besnyer..mcam2 jadi before nak raya tuh....haha
aku siap terlelap 3 kali time tgh drive....haha..gile!!!!!!!!!!!!!!
korg bayangkan
aku siap langgar lari biawak ag kat kg...ish2....bukan salah aku tau....yelah....aku memang dah drive laju....dier time tuh dah nampk dah aku nak lalu...time tuh dier sebok jugak nak menyeberang...mungkin dah ajal dier kat tayar kereta aku kan???nak wat cam ner???mungkin jugak dier frust ngan awek dier tuh yang dier nak bunuh diri tuh....(menyedapkan hati sendiri..hehehe)


then aku sampai kg aku kat pahang tuh tengah hari...x dan nak rehat...kazen aku dah bawak lari aku ngn kete baru dier tuh...satria neo....huhu..pergi temerloh..nak bg butang baju melayu pakwe dier...ish2...untunglah kan pakwwe dier tuh....sanggup hantar tuh,...dah lah satria tuh makan minyak kuat....(aku jeles lah tuh kan????haha)

then dari temerloh...pusing plak g jerantut amek kazen aku nisha....berbuka puasa plak ngn dier..hehe...penat giler lah...fuhhhhh...malam pukul 10 baru balik...

esoknyer hari isnin...maksu n kazen aku dan shahida..nisha plak...bawak aku g jerantut...beli baju..beli pashmina....beli selipar raya...haha...org beli kasut raya kitaorg beli selipar....(kasut aku basah kena hujan tuh yang beli selipar tuh..alang2 10 inggit...beli semua sama..hehe)


tengok kaler selipar tuh jer ok...yang laen abaikan...haha

berbuka puasa pada ramadhan yang terakhir...
meriah kan???hehe...ader lagi kat belakang tuh...

ok2...citer raya plak....
haha..
tema tahun nie ialah hitam....atau bahase owang putih nyer black....
(perasan org x tau jer an)
dan...aku pkai jubah...(mcam x percaya...sebab mak n ayah aku yang beli jubah nie while aku kat jb ^__^)


aku dan ayah aku....hehe

adik aku...muaz

paktam...nenek...pakjang...aku..ayah... :)


nie anak2 bujang...n yang merah tu pun...bujang....bujang anak 2...heehe

my lovely familyy

real big family(ni pun ader yang x cukup ag nie..)

kazen aku nisya...

my mum...puan rozi...

kazen kecik2....

maksu

anyway...rya kat pahang bes..raya kat kedah bes..hehe..
esok nak balik kedah plak.. :)

pssstt: sedang merawat hati yang luka :)

No comments:

Post a Comment