----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Tuesday, September 6, 2011

~i got good newssssss!!~

assalamualaikum!!!!!!
hehehe...seronok nyer!!!!!!!!!!
why!!!
because.....................
will
get
my
new
cinta
hati 
yang 
baru...
.....
...
..
..
.
nie bukan saya punyer ok...haha


ayah bgtau...yang ayah dah order bb from his friend!!
so excited!!
even bb tu jenis curve...tapi..takpelah..janji bb yer dok...???
aku memang nak berngan pakai bold 4...x dapat bold 4...bold 3 pun jadi lah..
ingat nak save my money dulu kan...tapi x perlah..
balik2 keje ayah da cakap ayah da order...
rezeki jangan di tolak...

hmmm...sedih sangat biler henset aku nieh kena bg adik aku...dah la camera dier 8mp...bes sgt...
bermakne kalu aku pakai bb...no celcom lah yang jadi no rasmi untuk bb nie...cos...no celcom ni daftar atas postpaid...ala...yang plan 1+4 tuh.....
(adik aku nak pkai hp pink kan??? :P )


x sabar menanti cinta hati yang baru......

muka puas hati dapat hp baru...heeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment