x change link

----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Monday, September 19, 2011

~ini isi hati aku....~



assalamualaikum dan selamat petang

aku nak bagitau pasal sesuatu....rasenyer terlampau penat aku nak menghadapi segala kedukaan nie....memang sewajarnyer aku x patut nak bgtau kat blog apa masalah aku...tapi dengan siapa lagi aku nak mengadu???ngn mak dan ayah...oh tidak mungkin lah kan...
nak bgatau kawan2...
mereka pun ader masalah mereka sendiri...tak kan lah kan nak menyushkan mereka...
so...kalu aku luahkan kat sini....tade sape bace pun aku x kisah...asalkan aku dah meluahkan isi hati aku kat blognie...bukan kah memang tujuannyer blog nie diwujudkan???
hehe....

aku nak cakap kat blog kesayangan aku nie.....aku emo byak skunk....tak tau lah nape.....rasenyer sedih sangat....mungkin aku perlukan perhatian....ntah lah...sedihhhhh sangat...sedih sangat2.....
macam org bodoh jer aku nie...geram giler2....

aku dah lame pendam ape yang aku rase nie...kenapa???x paham ker perasaan aku nie????
aku jer ker yang nak paham perasaan ko.....ko paham x aku tgh sedih.......
lepaskan aku kalau ko nak seksa aku...pless
sayang...i love u so much...i hate u tooo

1 comment: