----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Tuesday, March 1, 2011

kite memang x boleyh nak hidup tanpe cinte eh???

 

salam….kat sini tadi ujan…skunk da ok… Smile….ary  nie ader satu class jer…bel 260…madam rosidaOpen-mouthed smile…tadi madam ader cakap nak ajak p trip…undi2…cakap nak p langkawi…yey!!!Party smile…tapi…tarih yang ader cume 18,19,20  march jer …hmm….hmm….aku memang nak pergi… masalahnyer….date tu macam x kena…awal sangat..aku nak save Money pun rase x sempat kot..so..aku x pasti dapat menghadirkan diri ker x nie..Sad smile.tapi kesian plak kat madam aku…dier kate selama nie dier ajar 3 class Om…semuanyer beriya…tapi last minute x jadi plak Thumbs down…..so…dier cabar kiteorg…hmm…..tape2…hendak seribu daya x hendak seribu dalih….hehe..aku try untuk menghadirkan diri ok… Smile sebenarnyer aku da lari topik nie….aku sedang terpikir nieConfused smile..well…kite memang ditakdirkan untuk berpasangan kan???

 

gambar x derk kena mengena…Hot smile

nie baru macam dalam topik..Rolling on the floor laughing

tapi kenape eh???kite memang x boleyh nak hidup tanpe cinte??hmm…aku terpikir…aku rase yang aku asyik pk pasal cinte jer….kenape aku x pikir pasal hidup aku eh???

hmm…aku rase sunyi jer…sebab aku da set dalam otak aku yang aku perlukan someone in my life…

tapi biler aku da sendiri…

rase asyik pk benda tu jer..

kenape aku kena pk pasal tu…nape x kena pk pasal mase depan aku…

hmm……

No comments:

Post a Comment