----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Friday, March 4, 2011

~aku kena tinggal~


salam...
sedeyh plak rasenyer nak tulis entry nie....macam gaya da kena tinggal ngan bf jer kan huhu...
actually....
my lovely roomate da tinggalkan aku...tuk pulang ker rumah masing2.....
sedeyhnyer...


ohh...ini bukan roomate aku okeyh...




nie la baru roomate aku ok..

so...aku jadi penghuni bilik sorang2 la....
sian kan..haha..

roomate aku izzah pun balik jugak...

so..skunk tinggal...


yang tinggal skunk yang gurls only ok....x termsuk boys...hehe...aku menumpang bilik org la nie..

petang tadi aku tinggal sorg jer tau...lala and atie..masing2 ader class....
huh..so lucky lah....malam nie tibe2 class my lala cancel....so..atie jer ader training menari for ahad nie.
tape lah.....weekend nie kena study lah....
hari isnin nie ader 3 test
ctu 151
bbm110
bel260

good luck nazrien...

No comments:

Post a Comment