----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Thursday, March 10, 2011

~awak macam tu jugak ker???~

 

 

tadi g dewan makan indera mulia….amek my roomate dari fakulti….tadi hujan lebat…dier suoh teman makan….so aku g la….

then…dier cakap….macam maner kalu aku terjumpe mamat tu???

tak lame pas tu…..

nampak 2 couple…..n aku kenal mamat tu….YES!!!!DIER!!…..za….mulut ko memang masin………!!

so….we all tengok jer dier…kebetulan…

dier duduk depan kitaorg……

selang beberapa baris depan kitaorg…tapi betul2 menghadap kitaorg!!!!..

wow…tayangn free…hhahaha..

kitaorg tuggu……lame jugak la…dekat setengah jam jugak la….

agaknyer penat nak tunggu kitaorg blah…akhirnyer dier ngn perempuan tu blah jugak…..

kitorg per lagi…ikut blakang dorg r….

jahat kan????Devil

hehehe

ha…ape ag..memang x senang la nak berjalan…..jalan jauh2 jer…

hahah

then….

kitaorg ikut perempuan tu…..ingat dier duk bakawali….rupanyer2…satu blok ngn kitaorg!!!!aras 1!!!

hahaha….kitaorg da tau da ko duk bilik maner…hehehe

ok….tu jer lah…ape yang aku nak sampaikan skunk nie is….

lepas balik dari HOTSPRING ary tu…dier terus x contact ngn kawan aku tu……sian dier tunggu…dier cume cakap…BG DIER MASE!!…..

what the HELL…

erm…x paham aku….x baek buat org macam tu…..awk buat kat org macam tu…..nanti awak yang kna nanti…..

kalu da ader org laen…nape x cakap kat girl tu jer…kan senang…ini nak wat cam ni…

mungkin la kawan aku tu frust jugak…tapi itu kan lebih baek kalu berterus terang……dari terkantoi macam tadi???????

lelaki macam tu ker???

I know x sume mcam tu…

tapi betulker???

awak macam tu jugak ker my dear????

No comments:

Post a Comment