----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Saturday, July 3, 2010

hallloooo!!rindu blog!!

salam .....rindu blog...hehe...ar nie aku bru balik rumah...MDS da abes semalam...leganyerrrrrrrrrr.....hehe...aku just nak citer pengalamn aku disana....tpi nanti la kot...aku x upload lagi pic..hehe...erm...serius...minggu orientasi di sini memang mencabar ketahanan mental dan fizikal...iman.....pengajaran yang aku dapat di sni ialah berdisiplin..menetapi masa..menghomati...kerjasama..dan sebagainya...penat,,,,mmg sangat penat...kami student  bru menghitung hari untuk menamatkan sesi ini..abg2 n akak2 oc...mmg baek walaupun kadang kala marah pada kami...tpi mereka mmg bertanggung jawab..terima kasih...apa yang tidak dapat aku lupakan ialah...kejadian histeria yang brlaku pada malam rabu mungkin....lepas seorg2 yang kena...alhamdullillah..aku bersyukur...aku masih kuat.....kawan2 aku juga begitu.....kwan2 bilik...juga...bes..walaupun seorg pendiam....sorg dari senai johor...seorg ipoh..dan seorg batu gajah...kami juga student yang pertama merasmikan pusat islam yang bru..dn dewan seri iskandar yang baru..yang lebih besar..kemasukan sesi ini adalah dalam 3ribu org..memang ramai.apa pun....seronok menjadi pelajar UiTM SERI ISKANDAR.....

No comments:

Post a Comment