----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Monday, February 13, 2012

~mak aku suruh kawen cepat..yabeduuuuu...!!~


mak aku tibe2 bbm...
die cakap...
lepas semayang bace doa...
mintak Allah bg jodoh yang baek2..haha
bukan ape..die kate banyak org kat sekeliling dier yang macam2 probs bercinta

kes p1..bf dier...bg kad kawen ngn perempuan laen...hhaha...siyes frust gile..haha
kes ke2...2 org staf ayah bercinta ngn suami org..

hai..tu yg mak risau..risau aku x kawen..risau aku bercinta ngn laki org..risau aku kena tinggal...hehe
nampak kelakar kan??tapi itulah perassaan risau seorg ibu...terhadap anak perempuannye...
mesti mak korg pun risau jugak kan??? :)

mak..kalau jodoh kakak dah sampai...kakak kawen lah..haha
kakak pun nak kawennnnn!!!!!haha...*gatal*

No comments:

Post a Comment