----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Tuesday, February 14, 2012

~chemay punyer pasal lah nie!!~

ASsalamualaikum...
selamat petang..
nampak x muke aku tgh marah nie???!!
eh..nie kucing...bukan aku..
tape lah..malas nak upload gambar sendiri yang tgh marah nie....buruk ok...buruk...paham...???


hehe
saje jer nak eksyen.....hahah
ok2...
peace semua..

well semua tau kan..chatbox yang dulu dah dibuang sebab kena caj..aku x ingat lah ape name chatbox tuh...so..bile dah kena bayar..aku buang lah..
so..lame jugak blog aku nie tade chatbox...
so..bile aku bersiar2 sambil nek basikal ke blog CHEMAY
So aku klik lah kat chatbox die..daftar2..
then


tadaaaaaa




dah siap dah...

thanks to chemay...hikhikhik..

so...boleyh lah bw balik orang...hehe...bajet kan..ade org nak melawat blog ko...

k lah..tadaaa

1 comment: