----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Saturday, November 19, 2011

~sem 1 di Johor Bahru~

sem 1 bakal  melabuhkan tirai!!!
yeahhhhh!!
nie pic sepanjang aku kat sini...

kat library...

jalan2.....

yeayyy..seoul garden..hahaha






lawak giler weyhhhh...x nyesal tgk!!


jaket aku....rm70 kot..mahal gak kan

hehe...mase nie mase merdeka hari tuh...buat kat SETIA TROPIIKA

nie jadual aku.....

sambutan hari raya DALVEEN KAUR(ketua kumpulan 2/2011)..aku...ana kawan ku...kaki jalan..hahaha..nasib baek ader geng nak berjalan(toiletmate)elly(toiletmate jugak)

antara movie yang aku tgk kat sini :)

masa nie dalam bas..kat luar kolej

nak g keje!!

haha...awal2 lagi aku dah beli hadiah kat ayah aku...bday nyer january nie.. :) sebenarnyer duit pun tade...mane x nyer asyik berjalan jer :)

makcik BESAH!! i miss you!!!
haha...comel kan dier...muke kena pakse makan...dier takut kitorg letak ubat dalam makanan dier sebab tuh dier x mau makan...



nie kawan aku..a.k.a anak angkat mak aku...haha...mulut x reti duk diam.....pot pet pot pet.....

\
macam budak sekolah..nak kena ader report kad..haha...lawak tul

oh yeahhh..sempat tgk movie nie ngn ana

permandangn dari bilik...senja..haha...jemu dah aku tgk benda alah nie tiap2 hari

pic nie aku amek semlam....phewww.....menakuttkan :)



pengalaman aku...
bile wat LAST OFFICE...last office tuh menguruskan mayat...
mase tuh aku jage cubical C...aku time tuh x tau plak cubical tuh cubical critical kan...time tuh baru masuk wad tuh...dah lah aku sorg jer yang jage kat situ....petang tuh ader 2 katil bersebelahan yang di skrinkan .....dr pun dah ramai...hati aku cakap...aihh..mcm ader LO jer jap ag......then around 2 lebih katil yang pertama dah meninggal....ak yang uruskan....ngn kawan2 lah kan...pengalamn tuh memang mencabar....then....katil sebelah tuh pun dah nazak...around 3 lebih plak....patient tuh meninggal....aku x uruskan...aku just kemaskan peralatan..yerlah...bg lah org laen plak kan...
malam tuh langusng x boleyh tidor..hehehe...dekat seminggu jugak lah kami semua susah nak tidur...
anyway mcm2 yang kami jumpe kat wad...macm2 karenah...aku akui aku manusia biasa....aku plak panas baran,,,,bg aku tuh memang aku x sengaja..aku memang seorg yang kasar...kaadang2 aku pesan kawan2 aku suoh tegur kalau aku x perasan..haha...tapi nak cakap...kadang2 bukan patient yang bayak karenah tapi relatived.....aishhh dugaan dalam kerjaya kan..hahah ok lah cau cin cau

No comments:

Post a Comment