----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Friday, November 25, 2011

~dulu....dan skunk~

salam jumaat...
hehe...
x sbar weh nak balik...

^_^

well aku nak citer pasal positive plak...
yerlah...buruk2 tempat aku blajar nie pun tempat aku menuntut ilmu jugak kan...hahah

yang positif nyer setelah aku berada di sini..
well...
aku duduk ngn budak..
18 tahun
so...
kat sini aku belajar
dari segi kebersihan
Alhamdullillah..
aku makin rajin lah...
sebab aku jadi yang tua...so..aku rimas bile bersepah2..
then aku akan kemas lah..
memang lah x sekemas ngn org laen...
hehehe
alhamdulliah jugak....toiletmate pun bagus jugak..
kebersihan bilik air pun...terjage..wah...next sem kitorg nak hias bilik air kitorg kot..
nak letak bunga...
jam...walawehhhh...


macm hotel gtu..

bilik aku pun...walaupun ader yang aku x berpuaas hati...but..bilik aku x nampak serabut sgt...
well...sebab nampak cam sesak kan...

dulu...im not like that...hehe..malas byak gak la..
mungkin sebb aku dah makin menginjak dewase,,,,eceh....
nak kawen...
ecehhh..tu lagi perasan + gatal..hahaha...
ok2..
walaupun aku dan roomate aku rase seperti ade jurang..tapi masing2 menghormati..
dan kalau dier x nak duduk ngn aku pun x kisah...bersyarat!!!aku x nak duk ngn sape2...bg aku susah untuk mencari keserasian..
bg aku....sedangkan duduk ngn adik beradik pun boleyh bergaduh..inikan kawan plak...so....aku better macam nie...
:)
ok done....bye...

No comments:

Post a Comment