x change link

----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Thursday, February 3, 2011

~x pernah jemu~



salam khamis...malam jumaat..hahaha...ceh...macam seram sangat jer kan...haha..aku baru jer abes tgk citer  hantu kak limah balik rumah untuk kli yang keberape ntah...haha...well...nie usaha adik aku nie la yang beriya2 meng order filem nie kat astro first nie....dier memang minat giler citer2 macam nie....hhaha...lagu satu..dier memang suke sangat citer zombie kampung pisang..rsenyer da dalam berpuluh2 kali da kot...x pernah jemu.....



nie ha...budak nyer..haha



favret dier



kitorg tgk kat cnie jer....

tengok la citer nie sampai nak termuntah pon..hahaha




daa......

5 comments:

  1. klako giler an cite hantu kak limah balik kampung. Aida baru je tgk cite tu rini.. :P SIyes best! xkering gusi.. XD

    ReplyDelete
  2. yes.....memang bes giler...dari awal sampai abes gelak jer..hehehe

    ReplyDelete
  3. i masih tak berpeluang nk tgk hantu kak limah ni. best sgt eh sarah?

    ReplyDelete