x change link

----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Saturday, February 12, 2011

~trying to be strong~

uh...uh..ape khabar semua???sihat ker semua???huhu...ye..ye..aku skunk bukanlah berada di rumah......sambil menikmati kelajuan wifi streamyx....tetapi aku berada di HOSTEL!!yer hostel.....ANGGERIK 2.....KOLEJ CEMPAKA SARI yer...kat mane tu???kat UiTM la......memang laju gila wifi...macam siput kot...hahaha...eh..eh.....siput laju ker???haha...



macam maner hari ini....??
erm..sabtu yang membosankan lah....
dengan dorg nie skejap nak berjalan..sekejap ajak pi lumut...sekejap ajak pi penang...ape lah....cakap jer..tapi kete x booking....mane ader free da kot...kena la booking awal2...lebih2 lagi skunk ni weekend kan...

erm....kisah aku plak..erm....not la happy pon.....
NAZRIEN!!....PLEASE WAKE UP!!!
pleaseeee tolong lah sedar diri tu....please yer..
cermin diri tu........

org da tak mahu.....jangan la berharap.....
im trying bebeh!!!
tolong bagi saya semangat!!!
nazrien boleyh!!
maaf lah...saya kenal awak untuk jatuh cinta dengan awak..boleyh x awak fikir.....macam mane saya nak anggap awak sebagai kawan??
sedangkan saya sayang awak..haha....x mungkin lah...
ok2....skunk nie...ape yang penting is.....
aku kena happy...
yer....
remind my self.....x perlu jumpa...
x perlu buat ape2 pun...
because im not ur gf anymore....
ok...aku sedar tu...
tolong la..jangan msg aku lagi....tolong la..
hati aku sangat sakit..
sedeyhnyer.....sape2 nak bg aku tisu????
x pe lah...baju pun boleyh jadi..haha
ape yang aku rase skunk sangat teruk..hmmmm...
x per lah....name pon hidup kan.....hidup x semestinya bahagia....
adakalanya hidup boleyh jadi derita...
tapi semua tu mungkin ader hikmahnya(CUBA MUHASABAH DIRI...:P)
tibe2 aku teringat satu ayat ini....kita sebagai hambaNYA...tidak lari dari dugaan..dan dugaan itu diberi selaku dengan kemampuan kita...
maknenya....dugaan yang datang tu....ALLAH beri...sebab dier tau kite boleyh hadapinya....KITA HAMBANYA KUAT BUKAN....
ok jugak aku muhasabah diri nie...(time nie aku da rase ok skit..:))


No comments:

Post a Comment