----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Monday, January 17, 2011

~masih ada lagi sayang~

...ape sebenarnye yang berlaku dgn aku ni,..aku pun x paham la sebenarnyer....dan aku x paham kenapa aku masih bertahan sehingga sekarang.....aku pun x paham macam mane aku hadapi semua nie dengan perasaan yang brcampur baur...aku memang x paham...tolong la aku...macam nyer rase cam x derk perasaan jer..hari2 yang aku lalui mcm kosong jer..aku x tau la ape hbgn aku skunk nie........x derk kesudahan.....tolong lah biarkan jiwa aku tenang.......bile ditanye...mane ade..mane ader....haiiii........ntah la....yang penting...aku x tau ape perasaan aku skunk....perluker aku kekalkan sayang aku demi org yang macm x derk aper2 perasaan..sedangkan dier pernah ucapkan kata sayang dan rindu.....???


nazrien

No comments:

Post a Comment