----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Sunday, January 23, 2011

akhirnya….ldk sudah abes

salam semua……hahaha..akhirnye…ldk untuk modul 2 da abes dengan jaya nya..hahaha…ape yang aku nak kongsi kat cnie….ldk nie dapat wat aku dapat ramai kawan baru…tukar2 idea….dan sebagainya….cara berkomunikasi yang betul….kerjasama……dan laen2……walaupun sesi ceramah agak membosankan…tpi….semua tu da jadi…aku pon siap bawak masuk buku lagi…

sambil2 dengar…..

hohoh….pic ambik dari mr google…

sebenarnyer mp3 aku warne pink…

ok2….hari ini plak..kitaorg dibagikan dengn beberapa kumpulan…

well….aku kan suke tgk muke asyraf muslim….perghh…ader student muke sebijk macam dier……

tapi yang besyer…..ader student muke iras2 my ex boyfriend….hahaha….rindu plak pada die..hahaha…kul 4.30 petang da abes da….anyway..enjoy jugak this program……

No comments:

Post a Comment