----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Saturday, February 16, 2013

~i dont know~

salam..ape perasaan aku skunk nie??aku pun x tau..hahaha...
kalau pasal family..aku oke jer..bergaduh ngn mak tu mcam gurau2 manje gitewww..
hahaha

esok aku dah nak balik to jb..hhhmmm
sedih
assignment x siap ag..bile ntah aku nak siapkan...haha
kawan...hmm..
ntah...kawan2 oke jer..
syaff
okey..
tapi kan..haha...ntah lah..actually takut nak ade komitmen..tanggungjawab..hmm..hmm..
boleh x nak jadi kecik je.....mcm dulu2...happy..x derk masalah..haha..
ermm..tapi x mungkin lah kan...
hidup nie kite kena hadaapi jugak..sebab...kite nie dilahirkan untuk...menjalani hidup nie lah...nyawa hanya pinjaman...hmmm
smile baby..
i love my family...syaff..and frens...


No comments:

Post a Comment