----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Wednesday, May 23, 2012

~rindu~

 

salam..rindu??aah..rindu..rindu kat dia…

tapi aku kena abaikan perasaan ini.….

sebab aku kena teruskan hidup tanpa dia.. Smile

cekalkan hati..kuatkan hati..hehe

klau ade jodoh adalah.. Smile

ayah cakap kat fb die..lebih baek menunggu org yang tepat dari menghabiskan mase dengan org yang salah Smile

aku sebenarnyer terasa dengan ayat tuh..

haha

aku akan tunggu org yang tepat..

yeahhh sukar nak melupakan seseorg yg kite sayang rite…tapi aku kena try..

sebab aku rase aku nie x dihargai pun..

where are you when I need u??

takpelah..

its okey..

perpisahan kena dengan cara yang baek rite…terima kasih sebab pernah menjadi org penting dalam hidup saya…

No comments:

Post a Comment