----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Sunday, October 2, 2011

~esok masuk ward!!!~



salam semua...kejap jer nie...
aku cume nak bgtau yang esok sehingga 5 minggu yang akan datang merupakan hari yang penting tuk aku..
coz...esok aku akan memulakan latihan praktikal aku di clinical sites...
berdebar???
yesss..
of course!!
esok aku akan memulakan kerja aku di HOSPITAL SULTANAH AMINAH di JOHOR BAHRU...
2 minggu aku akan berkerja mengikut waktu pejabat 
pastu barulah kerja ikut shif...
aku harap
korang dapat doakan kejayaan aku semasa menduduki praktikal...
yerlah..
prosedur kena wat..then dapatkan cross dari CI(clinikal innstructor..yerlakot...)...or staff nurse...or sister
cross tuh macam pengesahan lah nie..
buat pengetahuan korang....kalau x berjaya dapatkan cross it means aku x akan menduduki exam final...huhu...(dan kena repeat sem)
cyaiyok for me ok...
insyaallah aku akan wat yang terbaek!!

1_large

x nak tunjuk pic aku pkai uniform...sebab rase diri x secantik nurse kat ats nie...hahaha

semoga dier bahagia... :)
keep in my memory..
ill miss u.. 
:)

No comments:

Post a Comment