----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Tuesday, November 30, 2010

~jeng2!!~

selamat malam.......ary nie aku nak bgtau yang...ayah aku dapat email dari SPA..mengatakan aku berjaya menjadi calon simpanan untuk jawatan latihan jururawat....hehe...so..keputusan akan dihantar melalui surat oleh kementerian kesihatan MALAYSIA...jeng2!!...berdebar2.....aku memang teringin sangat jawatan pembantu teknologi makmal perubatan tu..tpi x tau la cam ner...mak ayah aku da suoh pegi da kalu aku dapat nurse nie...erm...tapi aku takut darah...wahhhaha..



amacam...cube imagine perempuan nie aku..agak2 comel x????hahaha(perasan)


aku tunggu nie la.....tapi x tau dapat ke x...



jawatan untuk farmasi...awal2 lagi da kena reject...hehehe..
so...jika aku harus memilih....yang mane satu jdi pilihan???


2 comments:

  1. gud luck ekh~~
    sy ade g tmuduga SPA gak awal bulan lepas...tp dukacita xdpat..maybe sbb sy sdg blajar kot~~

    ReplyDelete
  2. tq...sy ader mintak 3 jwtn...tapi farmasi memang x dapat la....blajar maner yer..

    ReplyDelete