----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Sunday, November 21, 2010

~jumper dr jer terus masuk wad~

salam semua......aku ader mase bpe jam ag sebelum kembali ker wad(hospital sultan abdul halim)....skunk nie aku lari skejap(confirm nurse sibok cari aku)...esok aku ader operation....tonsil..so doakan aku semoga cepat kembali sembuh yer...aku x sangka plak..ary nie sepatutnyer g jumpe dr. jer...tpi dr cakap esok ader bilik bedah kosong....so,aku pun setuju...da elok2 aku sign surat kebenaran tu...dr bgtau aku yang lepas operate baru lah aku terase sakit.....wahahah..... 'dr.....asal la x cakap dari awal2!!!!'....huhuhuu..bak kate pepatah....terlajak perahu boleh diundur...terlajak sign.....tak boleh liquid...(pepatah aku sendiri..)..then...amek darah....ewww...sakit jugak la...then check in ward..hehe..macam check in hotel plak.....jgn maen2...aku dapat ward 1st class ag..haha..tu pun sebab ward laen da penuh kan.... :P ...lepas tu aku jumpe ngn dr bius plak....wah..manyak ensem dr cina tu..hahaha...(nazrien,plez....tolong jangan nak berangan ngan dr ensem tu....sedar diri skit...)...dr cakap aku kena puasa start dari kul 12 malam..hehe..no hal la...coz dr tu nak bagi aku ubat tido..cam ner la aku x tido gtu..lepas tu aku pun blah la...malam aku datang r...wat per nak tercongok kat bilik tu sorang2...(sebab kazen aku nurse tu yang aku ske ati je maen2 kuar hospital..hehe)...so...bb aku x bawak..apa lagi....x online la aku gnie...huhu...so..doakan aku ok...bye!!!

No comments:

Post a Comment