----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Saturday, September 18, 2010

~last day of cuti mid sem+cuti raya!!~

salam dan selamat malam....seharian di puchong dan selayang...macam2 berlaku.....beraya di rumah kawan2 ayah....hal dengan si dia lagi......bla2...macam2 yang berlaku skunk..huhu...

oh ya!!

no!!!esok hari last aku kat umah!!!uitm sedang menanti kepulangan ku!!arhhhhh!!!....nak sambung cuti!!

erghhhh!!(macam stress sgt!!)

hhaha..sebenarnye....memikirkan test2 yang mendatang la nie...tu yang stress tu..hehehe

naik cuti nie nampaknyer aku ader 4 minggu lagi study....then revision week..then!!!!!


taaaddaaaaaa!!!!


FINAL EXAM!!!

HUHU...SERAM SEJUK BADAN AKU BILA MEMIKIRKAN BENDA TU....TAPI..AKU AKAN CUBA SEDAYA UPAYA!!YEAHHH!!(AZAM)

yea!!azam!!.....dulu sebelum cuti pun aku beriya bwk balik buku math...tpi x study juga....raya la katakan...buku pun da nmpak cam lemang..huhuhu..

dan semestinya bila da menjalani kehidupan separa normal di u nie..nmpknyer..semakin susah la nak online...bw...oh..rindunyer nanti...(sebab2 kenape aku malas nak online is busy dan laptop aku yang da di format tapi still lembab tahap siput baby..)

2 comments: