----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Monday, December 24, 2012

~cuti sem!~

salam semua..hari rabu hari tu on 19 december..dibot,niny and pydah dtg rumah aku...kitorg mandi hotspring...then kitorg beli brg2 nak buat bbq....hehehe...syaff pun ade sekali...auwww....syaff dtg mase bbq tu je lah..sanggup dier dtg dari jauh...good guy....hehe....kami enjoy mase tu...frenship never end...pergi pasar malam lah..mcm2...lepas balik kami buat pavlova.....resepi from internet...yahhh..tapi berjaya.....wuhhhuuuuu......malam tu jugak syaff balik..x tido pun...esoknyer tghhari aku plak ikut dibot g rawang....duduk rumah lame2 pun x best jugak...kebetulan....kawan kitorg.. #theBoris zhaf dtg kl..die dari sarawak....so kitorg g lah jugak jumpe..sian die dtg jauh....hehehe...nak pergi wangsa maju....tapi sampai sesat...membazir je tahu mase 1 jam...makan then balik hantar zhaf semula ke umah abg ijan...hehehe...malam tu g lepak jj rawang...beli ape yg patut....kemudian...lepak makan kat kedai mane ntah dibot bawak.,,,lame jugak melepak,,,hahaha...aku suke sangat moment indah nie.,,,tahun depan boleh lagi ke buat mcm tu...mcm ade yg nak kawen je tahun depan...opss dibot....hahahaha...lepas tu aku mcm ade konflik ngn mak....aku x nak balik..mcm2 plan aku buat..nak g rumah maksu lah..nak tido rumah pidah lah....aku malas balik rumah....then aku g je lah rumah pidah....aku ckp kat ayah...kalau nak kakak balik jemput kakak kat rumah pidah...kalau x akak nk jumpe maksu...aku x boleh berfikir dgn baek kalau aku tgh serabut..yer...org akan ckp aku mcm keling sekejap jadi sekejap x...aku paham tu...hahaha...then ayah ckp...syaff amek aku then hantar kat felda..so aku ok lah,,,hehe....n bile aku jumpe die....alolololo...comelnyer...hahahahaha...pastu ikut ayah..my dad is too lovely and sporting....



makan malam...




Wednesday, December 19, 2012

~err...berjalan lancar atau tidak??~

salam..
dah 19 hari aku bercuti..tinggal bape hari je lagi aku nak kembali ke kolej tercinta..hahaha
27 hari aku dah kenal die..wah..x lah lame sangat..ermm..well..masih lagi berkwan..masih lagi mengenali..x terlalu cepat..x terlalu lambat..ermm..well..berjalan lancar...x terlalu terburu-buru..mungkin sebab die lagi mtg dari segi usia kot..hahaha..hmm..ntah lah...mcm dah suka...tapi..aku mcm serik untuk jalin hubungan lah..banyak yg aku pikirkan...terlalu takut untuk ambil risiko..well..tau lah kan risiko kalau bercinta nie..aku plak mcm x perfect..aku rase rendah diri..hmmm..well..mcm2 benda yg aku pikir..takut..so aku takut berharap..suka tu suka..tapi.......

hehe..gatal kan..kbai...


Thursday, December 6, 2012

~angkasawan buat ku hampir pengsan~

salam...27 november lepas...ehem...dah lama gila aku baru nak update blog kan...hahahaha...ok2...sorry lah.. *bajet ramai readers*
hari tuh x lah excited sangat bile angkasawan kite SMS datang kolej aku sebab aku n group aku kalut memikirkan nak dapat cross...kalau x x boleh balik rumah cuti sem... ==' kejam tau x??
tapi pergi jugak sebab rugi kalau x pergi tahu..hahaha..
x xcited konon tapi kami lah pergi paling awal dan beli barang2 die paling awal...hahaha..nak dapat sign gitu...bile die dtg...die turun tangga and aku org paling tepi n die senyum kat aku...wow..rase mcm nak pengsan...walaupun dah tua tapi hensem lgi...hahhahaha..layan gambar nie

ngn kereta pun jadi

pic nie last sekali patutnyer...kitorg tunggu jugak...kami memang muke x malu..jgn risau kami paham...hahaha

pic nie before die smpai..kan aku dah kate pic2 nie semua x ikut urutan


aku kat belakang n dorg  x reti nak beratur...hate their attitude..lol...kidding...

walaupun dah bertahun program nie..tapi x sme kalau pengalaman tuh diceritakan sendiri kan..haha

ok lah..tu jer aku nak citer...


Monday, December 3, 2012

~i found a new guy~

salam...
hehe..skunk aku dah start cuti sem...well org laen dah abes cuti aku baru nak cuti...hahaha....
well...
aku nak citer yg sekarang nie aku sedang mengenali seseorang...aku agak kekok sebab dah hampir bertahun x bercinta..so bile nak berkenalan ngn lelaki nie jadi mcm malu2 kucing plak..hahaha..tapi tape..i'll try do the best..wish me luck!!