salam..semalam aku pergi trip to sunway lagoon...muahaha...x derk lah gempak sangat bunyinye...aku g ngn english members....untuk meraikan pemenang spell it right anjuran english club..waaa...syok kan...semalam kalii ke dua aku g sunway..peerghh..memang best sangat sebab dapat pergi ngn kawan2 yg sekepala....8 orang yg sekepala....aku nie gayat2 pun naek jugak roller coster 2 kali tau...hahahahah..well sakit2 badan jangan cerita lah..happy sangat...pastu belah malamnye kitorg g icity plak....tengok2 lampu....hmmm biase jer...tapi apa yg membuatkan luar biasa is kitorg abeskan duit untuk game super swing dan bumper car!!! 2 kali maen bumper car...sakit bdan tau x kena langgar ngn budak2 ni..hahahah....well..anyway..semua best..
assalamualaikum...minggu nie aku keje kat labour room..well..mcm2 pengalaman ada..seronok sangat....weheeee...ni ade pic sikit nak tunjuk...layankan je ok...
15 org keje
nama die irfan
comel kan..!!!
this baby's weight is 1.9kg..kecik jer
baby nie 3.8kg..
gambar terbalik x reti nak edit dah..haha/...kbai..