----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Friday, October 14, 2011

~7 hari di klinikal site~



assalamualaikum dan selamat tengah hari...

skunk aku cuti...
esok dan ahad keje petang

hehe..sepanjang pengalaman aku kerjaas student nurse nie..ermmm..ntah.la..macam2 aku jumpe...
mengenai kasih sayang sbenarnyer...
kasih sayang seorg ibu terhadap anaknyer..
yes....
aku pernah inform kan...yang pasal indonesian girl tuh...
mak dier tiap2 hari datang tengok dier...bg makan dier...
mandi kan dier...
x pernah jemu...
hebatkan kasih sayang seorg ibu terhadap anak nyer..
tapi bagaimana pula ngn kite???
kite sayang ibu...tetapi
sanggup ker kiter berkorban tuk mak kite...
aku ader jumpe seorg patient...jage mak dier sampai pagi...
and ader 1 lagi patient x pernah aku nmpak family dier dtg....
sedih kan...
ape2 pun...saya sayang mak saya...
moga aku jadi anak yang solehah.. :)

Tumblr_lsm4tipgn11qb0fw4o1_500_large




Tumblr_lssvv7mg5a1qij86uo1_1280_large

No comments:

Post a Comment